Friday, December 23, 2005

Abstract


Ακρυλικά σε καμβά 100x70cm

6 Comments:

Blogger Rodia said...

Aaaaaaa! Τώρα σε ανακάλυψα!
Πολύ καλό:-)

3:10 PM, December 25, 2005  
Blogger Melina's Art said...

Οπ, μας πιάσανε! Φχαριστούμε, φχαριστούμε, κάνουμε ότι μπορούμε, ότι ο χρόνος και το κέφι μας επιτρέπει, για την ακρίβεια - αν και σηκώνει λίγο συζήτηση αυτό.

9:39 AM, December 26, 2005  
Blogger alefbetac said...

και εγω τωρα σε ανακαλυψα!
Σε βλεπω :P

10:21 AM, January 04, 2006  
Blogger expired account said...

αυτός δεν είναι πιο υπέροχος από τους άλλους δύο που μου άρεσαν, αλλά είναι ένας καμβάς που μπορείς να τον αφήνεις να στηλιτεύει τις έδρες της κατοικίας σου. Είναι ένας πίνακας που μπορείς να τον αγαπάς δίχως υποψία

8:00 AM, January 20, 2007  
Blogger gmoikology said...

Πολύ όμορφος πίνακας!!! έχεις μια πολύ καλή αίσθηση του χρώματος και τόλμη μπορώ να πω. Υπάρχει μια έμφυτη χρωματική αρμονία αλλά και τόλμη στο σχέδιο. Έχεις σπουδάσει στην Καλών Τεχνών ή είσαι αυτοδίδακτη;
Εμένα πάλι από όλους τους πίνακές σου περισσότερο μου άρεσε η αφαίρεση χωρίς να σημαίνει ότι δεν μου άρεσαν πάρα πολύ οι πιπεριές και ο γέρος. Κρίμα που είναι τόσο λίγοι.

6:16 AM, February 15, 2008  
Blogger Melina's Art said...

Ευχαριστώ :) Δεν έχω παει σχολή Καλών Τεχνών, έχω όμως κάνει κάποια μαθήματα.
Κάποια στιγμή μπορεί να ανεβάσω κιάλους πίνακες.. γενικά όμως είναι λίγοι και προς το παρόν θα μείνουν έτσι μέχρι να ξεπεράσω το μπλοκάρισμα μου. Και δυστηχώς δε ξέρω ακόμα τι είναι αυτό που θα με βοηθήσει.

6:27 AM, February 15, 2008  

Post a Comment

<< Home