Saturday, January 28, 2006

Νεκρή φύση


Ξηρά παστέλ σε 50x70cm

6 Comments:

Blogger Unknown said...

Ωωω ευχαριστώ πολύ

(αν και θα του πήγαινε μια ποικιλία τυριών κάτω δεξιά :ppp)

1:08 AM, January 30, 2006  
Blogger Rodia said...

Γιατί νεκρή;
Το κρασάκι δεν μιλάει;

Πολύ μου αρέσει αυτή η αχνή αίσθηση :-)

5:50 PM, February 10, 2006  
Blogger Melina's Art said...

darth, το μόνο ιδανικό τυρί θα ήταν ροκφόρ - μουχλιασμένο απο τη φύση του! Δυστυχώς ή ευτυχώς ζωγραφίσω live, όχι απο φωτογραφία και αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα για τη θεματολογία μου.

Πάνο μας, ευχαριστούμε! Σύντομα θα αναρτήσω κιάλλα!

rodia το κρασάκι σαφώς μιλάει, ειδικά μετά το τρίτο-τέταρτο ποτηράκι, τραγουδάει κιόλας!
Πρέπει να δοκιμάσεις τα παστέλ - είναι εκπληκτικά. Μπορούν να βγάλουν πολύ έντονα χρώματα, αλλά και πολύ απαλά. Ότι θες τα κάνεις, το μειονέκτημα είναι η σκόνη τους και η μουντζούρα τους. Και τα 2 πάνε παντού χωρίς να σε ρωτήσουν!

6:39 AM, February 11, 2006  
Blogger Epicuros said...

Κρίμα που ζωγραφίζεις μόνο Live... Θα σου πρόσφερα φωτογραφίες μου (δηλ. που έχω τραβήξει)...

7:21 PM, March 22, 2006  
Blogger Melina's Art said...

Προς το παρόν ζωγραφίσω live γιατί δεν έχω μια αρκετά καλή φωτογραφία - που να με εμπνέει. Και ότι μπορώ να βρώ σε online image bank είναι μικρής ανάλυσης δυστηχώς. As a matter of fact, ακόμα περιμένω απο τον alombar να μου δώσει μια καλή φωτογραφία να τη ζωγραφίσω μιας και I'm running out of subjects! Όλο φρούτα και μπουκάλια πια, μπάφιασα..

Θα ήταν λοιπόν ΤΕΡΑΣΤΙΑ χαρά μου να έχω μια προσωπική image bank!!
:)))

6:05 AM, March 23, 2006  
Blogger Epicuros said...

Δες τις δικές μου κι αν σου κάνει κάποια θα χαρώ να τη δω σε καμβά!

10:08 AM, March 23, 2006  

Post a Comment

<< Home