Friday, February 17, 2006

Πιπεριές -


Ξηρά παστέλ 35χ50

12 Comments:

Blogger Rodia said...

Σούπερ οι πιπεριές!!!
..ποιος λέει ότι είναι μισοτελειωμένες είπαμε..?

:-)

5:29 AM, February 26, 2006  
Blogger KV said...

Τέλειες !!! Άξιζε η βόλτα στον μπακάλη !!!!

5:59 AM, February 26, 2006  
Blogger Melina's Art said...

Α καλέ θα με τρελανετε!! Τι λέτε τώρα.. ούτε στη μέση δεν κατάφερε να φτάσει το δύστυχο αυτό έργο. Οι πιπεριές κάθονται σε μια χάρτινη σακούλα, και όλα είναι ακουμπισμένα σε γυαλί. Ακολουθώντας τη λογική των προηγούμενων ποσταρισμένων παστέλ, ε, απέχουμε ΠΑΡΑ πολύ. Αφου σκέφτηκα να το μουντζουρώσω απλά και να το πετάξω.
Γούστα είναι αυτά βέβαια. Απο την άλλη, εγώ είμαι περισσότερο του "ρεαλισμού" στη τέχνη, όχι οτι δε κάνω και τα εξπρεσιονιστικά μου ή τα αφηρημένα μου...
Να'στε καλά πάντως! :)

12:56 PM, February 26, 2006  
Blogger paragrafos said...

Έχεις τ α λ έ ν τ ο ! ! !

Ειλικρινά

Παράγραφος

1:06 PM, March 09, 2006  
Blogger Melina's Art said...

Ευχαριστώ πολύ!! :)
(καμιά φορά αυτό το αναθεματισμένο "εγώ", δε χορταίνει να το ακούει!..άλλωστε είναι και ένα είδος "σμπρώξιμου" ειδικά για μένα την αργοκίνητη ατμομηχανή!)

Αναμείνατε στην οθόνη σας για το επόμενο έργο, το οποίο θα είναι εύθυμο, πολύχρωμο, γλυκό (εννοείται!) και ίσως νοσταλγικό.

:)

2:05 PM, March 09, 2006  
Blogger mindstripper said...

Εμένα μου αρέσει πολύ κι ας είναι ημιτελές. Αλήθεια.

Θα χρησιμοποιήσω μία φράση που άκουγα πολύ συχνά από τη μάνα μου σε τέτοιες περιστάσεις:
"Μήπως απλά να το άφηνες έτσι;"
Το μάτι του θεατή έχει την τάση να αναπληρώνει τα κενά με έναν δικό του μαγικό τρόπο κάτι φορές.

(Μην τυχόν και το πετάξεις πάντως. Καλό ΣΚ.) :-)

7:15 AM, March 10, 2006  
Blogger Melina's Art said...

Ωπ! καλόστην :)
Οχι, δε το πετάω.. έγινε "μαξιλαράκι" όμως για το καινούργιο έργο! Στο καβαλέτο έχω μια μεγάλη πινακίδα στην οποία έχω πιασμένα πολλά χαρτιά, απο προηγούμενα σχέδια, πρόχειρα, κτλ τα οποία φτιάχνουν μια ωραία μαλακή επιφάνεια για να πατήσει το επόμενο σχεδιο :D Ίσως τελικά πρέπει να το βγάλω απο κει και να το "προσέξω" λίγο παραπάνω..
Ένας τρίτος, αλλά κυρίως οι μαμάδες έχουν μια μαγική απάντηση για όλα. Γιαυτό και γω πάντα της δείχνω οτι κάνω και συνήθως έχει το ποιο κατάλληλο .."comment"!

Θα ήθελα πολύ να δω και δικά σου έργα!

8:49 AM, March 10, 2006  
Blogger mindstripper said...

Αχ μωρέ Κουρκουμπίνι μου, καλά θα ήτανε να συνέχιζα να ζωγραφίζω κι εγώ σαν και σένα. Εδώ και αρκετά χρόνια, δεν τα πιάνω και πολύ συχνά πια τα πινέλα, το καβαλέτο κάθεται και σκονίζεται μόνο του σε ένα δωμάτιο. Κι αν και έχω εκλάμψεις και όρεξη αρκετή τον τελευταίο καιρό, δεν προλαβαίνω πάραυτα...
Παρακολουθώντας σε όμως, τελικά μπορεί και να στρωθώ ξανά. Η δημιουργικότητα είναι μεταδοτική. :-)

3:14 AM, March 13, 2006  
Blogger Melina's Art said...

"Η δημιουργικότητα είναι μεταδοτική." Αυτό ξαναπές το! Έχω ξαναπεί οτι αν δεν έχω άνθρωπο πάνω απο το κεφάλι μου, δε κάθομαι να ζωγραφίσω. Ως εκ τούτου, άρχισα πάλι τα μαθήματα απο επαγγελματία ζωγράφο και σε προσκαλώ να κάνουμε παρέα μια φορά την εβδομάδα!
Σκέψου το και αν σε ενδιαφέρει μου στέλνεις μαιλ. Εγώ ανακάλυψα πως μόνο έτσι τελικά μπορώ να ..μπω σε πρόγραμμα, πληρώνοντας κάποιον!! (και μη φαντάζεσαι κανένα τραγικό ποσόν - τζάμπα είναι ουσιαστικά γι'αυτά που κάνουμε)

6:42 AM, March 15, 2006  
Blogger mindstripper said...

You have mail. ;-)

2:25 AM, March 16, 2006  
Blogger Unknown said...

Λοιπόν, δεν ξέρω αν είναι ατελείωτες, είναι μια χαρά όμως για την σάλτσα που θα φτιάξω για τα μακαρόνια στο επόμενο δείπνο...

ΣΛΟΥΡΠ....

4:04 AM, March 22, 2006  
Blogger Περαστικός said...

Ωραία αυτά που φτιάχνεις!

3:01 AM, March 28, 2006  

Post a Comment

<< Home